Štítek: Flash

  • Adobe Flash pro Android zítra oficiálně zemře

    Adobe Flash pro Android zítra oficiálně zemře

    Před zhruba deseti lety byl ještě internet nesmírně rychle se vyvíjejícím místem. A jedním ze standardů, který tehdy udával takt pro online video a hry byl Adobe Flash. Tehdy se pro něj nezdál žádný mantinel dost těsný, dnes se ale časy mění…

    Scéna se nám dnes dramaticky změnila. Adobe nám sice léta tvrdil, že Flash bude synonymem pro multimédia a hry na PC i smartphonech, ale osud a internet chtěli jinak. Adobe byl proto minulý rok přinucen oznámit pozastavení vývoje Flashe pro mobilní zařízení, jelikož firma patrně došla k závěru, že budoucnost patří HTML5.

    V letošním červnu Adobe jasně prohlásila, že Adobe Flash pro Android končí k 15. srpnu a jak slíbila, tak se i stalo – ten den je právě dnes. A jak se projeví? Počínaje zítřkem, Adobe začne blokovat instalace Flashe na Androidu. Tím tedy dojde časem doslova k jeho odstranění z mobilního světa.

    Někteří mají za to, že standard selhal proto, jelikož se Adobe nepodařilo přesvědčit Apple, aby se za něj postavila. Adobe mělo šanci na Androidech, ale že by se tomu nějak extra věnovalo, nedá se říci…

    Flash je zde každopádně mrtvý, jelikož nemít dnes strategii pro mobilní platformy není nic než pomalá sebevražda…

    Zdroj: http://www.androidauthority.com/

  • Kam bude kráčet mobilní Flash po verzi 11.1?

    Kam bude kráčet mobilní Flash po verzi 11.1?

    Máte už dost toho, že vám Adobe Flash Player zpomaluje váš Android Browser? Ranní post na blogu Adobe pocházející z virtuálního pera Dannyho Winokura naznačil cosi velmi zajímavého o budoucnosti Flashe na mobilní platformě.

    Abychom citovali: „Nebudeme již déle po verzi 11.1 vyvíjet Flash Player pro mobilní browsery a zařízení v nových konfiguracích“.

    Adobe se sice hodlá zaměřit na mobilní zařízení, ovšem bude preferovat AIR a HTML5, což je dle firmy nejlepší řešení, jak nabídnout distribuci browserového obsahu napříč mnoha mobilními platformami. Adobe také potvrdila, že bude i nadále spolupracovat s klíčovými hráči z HTML komunity podobně, jako to dělá dnes Google.

    Flash ale z platformy nezmizí jen tak: Adobe bude i nadále „poskytovat kritické a bezpečnostní opravy pro již existující konfigurace“. Nenaznačil však, jak dlouho hodlá u této aktivity setrvat…

    Zdroj: Android and Me

  • Unreal Engine 3 již podporuje Flash

    Unreal Engine 3 již podporuje Flash

    To přirozeně značí, že se všichni můžeme těšit na ještě lepší 3D hry na všech webech věnovaných flashovému hraní – namátkou třeba Facebooku.

    Ať už máte jako programátor na kvality Unreal Engine 3 názor jaký chcete, je faktem, že řečený pohání největší 3D videohry v branži. Jeho podpora Flashe tedy jistě bude přijata převážně kladně.

    Třeba takový Unreal Tournament 3 by takto nebylo nutno stahovat do PC nebo kupovat ve verzi pro konzoli, ale běžel by pěkně v browseru. No a jelikož už dnes je řada webů, kde si pořádně zahrajete jenom s Flash Playerem, je jasné, že nová sada nástrojů pro tvorbu her si najde jak své vývojáře, tak i své hráče…

    Zdroj: Dvice

    .
  • Flash Player 10.3 updatován

    Flash Player 10.3 updatován

    Je tomu již nějaký pátek, co byl Flash Player 10.3 upgradován na verzi řady 10.3.186. Ta dnešní má pořadové číslo 10.3.186.6 a přináší následující změny:

    – Volání funkcí gotoAndPlay() a gotoAndStop() již nezpůsobuje pády u těch flashových aplikací, které nahrávají sdílené knihovny.

    –  TextField instance s negativním X offsetem (tj. X menším než 0) se nyní korektně hýbou horizontálně a nikoliv vertikálně.

    – V některých specifických případech týkajících se přehrávání komplexních animací byl navýšen výkon.

    – Flashové aplikace  na některých problémových webech (http://heylenmichel.de) se nyní nahrávají, jaksepatří.

    Zdroj: PHandroid